torsdag 22 april 2010

"It requires a dedication..."

Tre saker förgyllde min dag igår. 1) Konfirmationen. Sören Garphammar var där och berättade om hans missionsresor till olika arabländer och det var verkligen fantastiskt intressant att lyssna till. 2) Min löprunda. Jag lyckades trotsa alla negativa tankar och gav mig ut i löparspåren på Kransmossen igår. Resultatet blev en sväng på 7.3 kilometer. Mycket gött! 3) Min kväll med David. Lite musiklyssnande, en god kycklingsallad, en film och goa samtal gjorde att dagen fick en perfekt avslutning.

Nu är kaffet klart och det är dags att äta lite frukost och läsa tidningen nu. Efter jobbet blir det till att åka direkt upp till Hestra för att kanske hinna med en löprunda innan träningen börjar. Determination och dedication är kodorden för denna försäsongen!

1 kommentar:

kairtha sa...

I´M WITH YOU! Säg till om du behövver en gaalpaal.. =)
Om det inte är på tis el tors så kan jag tänka mig en tur uppåt hestrahallen!=)