söndag 25 april 2010

"Gud var god när du blev till..."

(Fotograf - Elin Ohlsson)
o
Att vara vän med Lisa, det är något fint det. Att vara i hennes närhet är underbart. Det får mig alltid att känna sig levande, sedd och älskad. Ja, jag tror faktiskt Lisa har den effekten på alla som möter henne och jag känner mig inget annat än tacksam som får kalla henne för min vän.

De senaste månaderna har hon jobbat som Au Pair i England och vad jag förstått så har hon trivts fantastiskt bra och något säger mig att denna tiden både har utvecklat och givit henne mer än vad hon själv först vågade hoppas på. Det verkar iallafall så och det gör mig glad för hennes skull. Mycket glad!

Och vet ni vad? Nu är det inte många dagar kvar till Lisa flyttar hem och det ska verkligen bli fantastiskt roligt att ha henne boendes i stan igen. Vi har längtat. Jag har längtat. Det kommer helt enkelt att bli underbart! Därför återstår det endast en sak kvar för mig att säga, nämligen:

Välkommen hem Lisa! Du är saknad.

Inga kommentarer: